Profiel van Jeroen van Schoneveld

Overzicht van alle fietsprestaties van Jeroen van Schoneveld. Op deze profiel pagina worden alleen wedstrijdtijden getoond, trainingstijden zijn enkel voor de gebruiker zelf zichtbaar.

Fiets statistieken

Onderstaande tabel toont de tien snelste fietstijden, gesorteerd op snelheid.

DatumParcoursTijdAfstandSnelheid
11-01-2010Indoor training 300:16:5613 km46,06 km/u
10-01-2010Indoor training 200:38:3325 km38,91 km/u
02-11-2011Tacx Bushido Indoor00:35:3622,5 km37,92 km/u
01-03-2010Indoor training 500:31:4820 km37,74 km/u
03-01-2010Indoor training 100:47:4530 km37,70 km/u
19-12-2010Indoor training 500:31:5220 km37,66 km/u
14-12-2010Indoor training 500:32:2320 km37,06 km/u
29-12-2011Tacx Bushido Indoor01:21:1050 km36,96 km/u
29-10-2011Tacx Bushido Indoor00:49:0730,04 km36,70 km/u
05-11-2011Tacx Bushido Indoor00:36:5422,51 km36,60 km/u

Uitgebreide statistieken zijn alleen beschikbaar voor ingelogde gebruikers

Log eerst in op Fietstijden.nl voordat je de uitgebreide statistieken kunt bekijken.

Indien je nog niet aangemeld bent op Fietstijden.nl kun je je heel eenvoudig gratis aanmelden.


Blog posts

Storm, regen, hagel en onweer (2 reacties)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op zondag 9 oktober 2011 11:36

En ik was er weer. Vorig jaar geweldig mooi najaarsweer, dit jaar superslecht.

De 4Challenge van VacanSoleil is een concept, en ik hou er wel van. Meerdere koersen, mooie uitdagingen in verschillende parkoersen en aankomend jaar ook in Limburg. Je kan nog inschrijven op http://www.vacansoleil4challenge.nl/.

Scheveningen. Door de duinen naar Katwijk, Noordwijk en dan het achterland in. Een bekend stukje Zuid Holland waar ik wel eens rij. Dit jaar was het echt een Challenge. Hoe de weergoden het ook hadden gepland, op de boulevards van zowel Scheveningen, Katwijk en Noordwijk blies de storm windkracht 9 en zodra we die opdraaiden gewoon een bui met hagel of regen. En eenmaal het achterland in, wind mee en dan vallen de buien wel mee.

Ergens bij Nieuwkoop hadden "leuke gasten" de bordjes van de koers verwijderd. Dus de 90 km werd een stuk minder. Nou ja, aan de ene kant jammer, de andere kant, ik had het koud gekregen, dus de stal riep weer. In Scheveningen aangekomen, eerst een kop thee om warm te worden en de auto halen. In de garage aangekomen een vette domper. Parkeerschade aan mijn gloednieuwe auto, voorbumper met schade. Dus een leuke rit, met een verschrikkelijk humeur naar huis. Morgen maar de schade laten maken.

Tot volgend jaar weer. Volgende Challenge is Zandvoort met een tijdrit op het circuit.

Waarom eigenlijk? (3 reacties)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op zondag 31 juli 2011 19:58

Hoi,

Luik-Bastenaken-Luik. De klassieker die iedereen één keer in zijn wielren hobbyleven moet hebben gereden. Anders ben je geen vent of wielren meid. Afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Basis: Maastricht vd Valk hotel. Dit jaar reed ik 'm met me broer.

Thuis begon natuurlijk de fun van het voorbereiden. Conditie zit wel top, lopen en fietsen maakt je fit. Het klimwerk getraind op het Kopje van Bloemendaal. Een superkorte klim van 800 meter met 15% stijging. Vrijdagmiddag de auto naar Maastricht, broer opgehaald.

Vrijdagavond op het Vrijthof een flinke bord pasta en vroeg te bed, want de wekker ging al weer om 06:30 uur, ontbijten ei met spek en goede koolhydraten naar binnen happen. Om 07:45 richting Luik, een kwartiertje rijden met de auto. En ja hoor, het regende toen we Luik binnenreden. Dat begint al goed dachten we zo. Le Champion had het weer super geregeld met de gratis parkeerplekken. Uitpakken en op naar de start. Al rijdend daar naartoe dacht ik al "Waarom eigenlijk?" Ik had nog in m'n bedje kunnen liggen. Het antwoord op deze vraag komt later in dit stukje.

Oke, starten maar. 5 Km peddelen door Luik, leuk en een ongelooflijk mistroostige stad. En dan, de eerste puist in de weg, de Cote d'Embourg. Broer ging goed, rustig in eigen tempo naar boven, want dat is toch uiteindelijk ieder doel van de "bergjes" in de Ardennen.

Heuvel op heuvel af, en "vals plat". En dan, ja hoor, met je "hol open" de Cote de Chambralles op het 25 km punt. Een met stukken van 20% stijging. Dan ben ik blij met mijn triple versnellingsbak op m'n Koga. Kleine tandjes voor, drie na kleinste achter en dan heb je nog over om te schakelen. Al vloekend naar boven, Belgen wilden ook zo nodig met de auto naar boven en beneden op zo'n smal weggetje. Enfin, weer boven en op naar de eerste bevoorrading in Bomal op 44 km.

En, bevoorrading gemist. Hoe kan dit nou? Een of andere leuke Belg had in Filot op een kruizing de bordjes van Le Champion verwijderd. Dus richting Durbuy gegaan en we kwamen op een weg die ik niet kende. En het ging maar vals plat omhoog. De moed zonk in de natte wielrenschoenen. Een bevoorrading missen is niet eten en niet drinken. Natuurlijk hadden we voldoende bij ons, maar toch, balen. Klote Belgen dusin Filot "dank je wel, Walen zonder regering". Het was gestopt met regenen en er kwam zowaar een flauw zonnetje voor 5 minuten. Op een gegeven moment kwamen we weer op het parkoers. We zagen weer gele, groene en rode bordjes op de racefietsen voorbij. Dus doorfietsen maar naar de 80 km bevoorrading en daar bunkeren.

Heuvel op, heuvel af, dalen en klimmen en dan, al weer zo'n kolere berg, op 77 km de Cote de la Roche a Frene. Een niet te misstane superklim met 17 tot 20% stijging. Weer met pijn in de beentjes klimmen, afstappen is no option, dus klein schakelen en eigen tempo doorpeddelen. M'n broer kwam lopend naar boven, dus netjes gewacht. Nog even doorfietsen en op 82 km de tweede voorraadkast met eten. Die was voor ons de eerste dus.

Ranch Don Diego was weer goed voorbereid door Le Champion. Drie bananen en drie stroopwafels later en voldoende water en iso-drank in de bidons gedaan. Het was niet warm, dus je wordt al snel wat koud. Toch de tijd genomen en we kwamen Joost tegen, de mede moderator van deze site. Was leuk om 'm eens in het openbaar te spreken. Ff gepraat en 'm veel succes gewenst voor de La Redoute, de volgende uitdaging op onze weg.

Je denkt al snel dat jet het hoogste punt hebt gehad, maar het verradelijk van de Ardennen is "dalen = ook weer snel kort klimmen" en dat gaat zo maar door. Door dat dalen voel je pas echt de kou. Ik shake-te van m'n zadel. Broer vond het tijd worden voor de finish, maar nog ff 20 km te gaan voor La Redoute en dan nog 30 km tot Luik.

En dan, na Aywaille, het Belgische autoverkeer ontwijkend (die gasten kennen echt niet rijden, krijgen een rijbewijs bij een pakkie boter ofzo, wat een kneuzen zitten ertussen) de beroemde La Redoute van dit jaar Philippe Gilbert. De pro's gaan met 20 km/u naar boven, ik mag blij zijn als ik de 10 haal. Na het bruggetje, door het dorp en dan begint het al goed te klimmen, en dan na het tunneltje onder de grote weg, rechtsaf en dan zeggen de beentjes al "he gozer, zouden we niet eens ff stoppen ofzo?". Maar het hoofd zeg "je bent een topklimgeit, dus ronddraaien dat crankstel". De eerste 100 meter 20% klimmen en dan vlakt het af. Dan linksaf en dan begint het weer, een stuk 200 meter 22%. Auw. Nu schreeuwen de benen harder en het hoofd zegt nog steeds "bikkel". Dan vlakt het af naar 12 - 15% en blijven zitten op de fiets, want er komen foto's. En je wil niet vereeuwigd worden lopend de La Redoute op. Echt, ik zag scheel. Veel fietsers al boven die je de laatste 100 meter toeschreeuwen "bijna boven". Hehe, boven. Stempel halen en een appel.

Na de Redoute nog een stuk klimmen van 6%, de Cote du Hornay en dan 26 km dalen, dalen en dalen. Goh, m'n broer zag witjes maar hij kon het bijpeddelen. Met een tosnelheid van 60 km/u putten ontwijken, scheuren in de weg over jumpen en dan ook nog die Belgen in de gaten houden die als gekken langs je rijden. Onderweg heb ik wat valpartijen gezien en genoeg bloed, dus je hoofd erbij houden is het devies. en Dan ben je in Luik en nog maar 5 km door de stad naar de finish bij het Alliance hotel op de Esplenada de L'Europe. We hebben het weer gehaald en dan komt de voldoening.

Het antwoord op de vraag "waarom eigenlijk" is een mengeling van weerzin en liefde. Weerzin dat je 130 km moet starten met zoveel "pijn" van het klimmen in het vooruitzicht, het slechte weer in het begin tot rond de 40 km en de liefde voor de sport dat je weer iedere keer boven bent op de bergjes, de adrenaline rush door het eigen tempo klimmen en de finish die je dan toch iedere keer weer haalt. En een mooie tijd weer met een mooi gemiddelde. Op m'n Garmin heb ik zo'n virtueel mannetje op mijn scherm. De ene keer rij je "achter" 'm en op de finish zie je dat je gewoon 4 km "voor" 'm rijdt en gefinished bent. Echt leuk.

We hebben het naar ons zin gehad. Dit was m'n derde keer 130 km. Op naar volgend jaar. Bijgesloten een foto op de Redoute. No happy face, wel een happy end op m'n top smiley.

Grand Depart a Rotterdam 4Challenge (1 reactie)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op maandag 4 juli 2011 19:39

Juni, juli en augustus zijn de koersmaanden. JJC (niet gereden, helaas) LM2011 (regen, regen en regen) en de langste tot nu toe, afgelopen zaterdag VacanSoleil 4Challenge Grand Depart. 's Morgens soigneren en pasta naar binnen schuiven. Vroeg afreizen naar Rotterdam, De Kuip. Net als vorig jaar (tourstart in Rotterdam) weer goed geregelde startlocatie. Fiets in topconditie, beentjes in topconditie, hoofd leeg.

De start ging, net als Breda Rad Verlegh stadion, ging batchgewijs. Dan is het niet zo druk onderweg. Op weg door de stad en richting Dordrecht. Na 15 km de Heinenoord tunnel door. Jiha, naar beneden met 60 km/u en een klimmetje van 6 to 10%. En dan de polder van Schouwe Duivenland in. Noordweste wind, matig. Dus westwaards wind schuin tegen. Dan draai je toch al snel 26 km/u gemiddeld. Maar, waar is iedereen? Ben ik de laatste die de 120 km tocht is gestart. Enfin, doorpeddelen maar richting Oud Beijerland. Dan zuidwaarts oversteken naar de andere kant van het eiland en oostwaards richting Dordrecht.

En ja hoor, tweede tunnel, de Kiltunnel. Weer stormen naar beneden en een helling van 4 tot 6% op. Makkie dus. Lus door Dordrecht en weer de Kiltunnel. Noordwest richting de andere tunnel, de Heinenoord. Soms is het wielrenleven vier keer feest om zulk hoge km/u op je Garmin800 te zien verschijnen. En natuurlijk als backup, de app van fietstijden op me Aai Foon smiley

Oke, we zijn er bijna en door de wind wat achter geraakt om me schema. Dus in de stad proberen wat tijd goed te maken. En dat valt niet mee die laatste km's. Ik maar ver vooruitkijken met in gedachten "waar zijn die verdomde lichtmasten van het mooiste stadion van Nederland?". En ja hoor, bij station Lombardijen zijn ze in zicht, dus gas erop. En een mooie gemiddelde gedraaid en weer super tevreden. Na de finish ff een Red Bull van de rondemiss aangenomen en naar binnen geslagen en mijn kado opgehaald.

Inpakken en wegwezen, naar huis en snel doesjen. Heerlijk gefietst als voorbereiding op LBL2011 eind deze maand. Dat wordt andere koek. Dat is meer het goede klimwerk. Goed trainen en rusten (is ook trainen).

Eindelijk buiten (2 reacties)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op zondag 16 januari 2011 18:54

Hehe,

Eindelijk weer eens buiten racen. Dat werd tijd na al die kou, sneeuw, ijzel en regen. Er stond wel een goede stormwind langs de kust. Een ronde Zandvoort dus. Door de Kennemerduinen. Lang niet doorheen gefietst. Duinen over, door de bossen, zonnetje op de bol. Goed stoempparcours. Van mij mag het weer zo blijven. Morgen weer looptrainen. Voor de Beeckestijncross en Groet uit Schoorl.

Gr
Jeroen

Vacansoleil 4Challenge

Gepost door Jeroen van Schoneveld op zaterdag 9 oktober 2010 18:22

Beste fietsers,

Vandaag de eerste van de 4 Vacansoleil 4 Challenge tochten gedaan. Dit is een initiatief van de organisatoren van de Grand Depart Tour de France van dit jaar in Rotjeknor. Er zijn 6 tochten, varierend van 30 t/m 160 km per tocht. En, in april volgend jaar, ook een tijdrit special op het circuit van Zandvoort. Kijk maar op de wedstrijd pagina voor de url.

Ik heb de tocht van 60 km gedaan. Maar, die bleek gewoon 70 km lang te zijn. Wat omleidingen onderweg gehad en een keertje een bordje gemist. Dat laatste heb je snel door. Geen pijlen meer op de weg en geen bordjes. Dus ik had het snel door. Het was prachtig fietsweer. Veelal heb ik in pelotonnetjes meegereden. En dan schiet je op. Gemiddelde snelheid 27 km/u lijkt een beetje op mijn trainingstijden. Deze tocht zag ik ook een beetje als training en eigenlijk ook als slot van het fietswedstrijden seizoen. Het wordt nu al weer snel donker en het gaat ook slechter weer worden, dus het wordt weer tijd om mijn Tacx fietstrainer uit te klappen en de juiste videofilmpjes te downloaden. Indoor trainen wordt hierdoor stukken leuker. Maar, als het natuurlijk kan, blijf ik zo lang mogelijk in de buitenlucht.

Deze tocht was leuk. Door de duinen, Katwijk, Noordwijk en dan weer terug naar Scheveningen. Ik moet zeggen, heel goed georganiseerd. Goede revatillering en na afloop twee fietswieltassen van Vavansoleil gekregen. Altijd handig, die had ik nog niet. Oke, nu weer de fiets schoonmaken met een soppie en poetsen maar. Goede tocht gehad dus.

Gr
Jeroen

Naar Belgische bergjes (7 reacties)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op donderdag 29 juli 2010 20:11

Ruim twee weken te gaan. En dan, de favoriet van al mijn geplande koersen. Luik-Bastenaken-Luik. Georganiseerd door Le Champion.

Ik heb mijn hotel voucher, startnummer enzo nog niet binnen. Maar LC kennende, dat zit wel snor. Het begint goed te kriebelen.

Ik ben super in vorm. Ik ben op gewicht, 63 kg, en een goed laag vetpercentage van 15%. De (klim)kilometers training en de afgelopen koersen zijn achter de rug en in de spieren. Het enige, het weer. Ik hoop op een beetje bewolkt, kleine bries, beetje wisselvallig is voor mij het best. Daar heeft het peloton straks geen invloed op. En dan 130 km stoempen en aansluiten in het peloton. Vorig jaar een gemiddelde van 25,4 km/u, dat moet dit jaar toch vet beter gaan.

De familie gaat 13 augustus richting Maastricht. Een goed vd Valk hotel. Vorig jaar verbleven we in het Holiday Inn in Luik. Dat was niet zo'n overdonderend succes. Beetje ouwe boel. Vd Valk zijn we al een keer geweest. Da's stukken beter en goed eten.

Dus, wat mij betreft mag het morgen al starten. Maar eerst nog een loopwedstrijdje in mijn geboortedorp Santpoort tijdens de feestweek. De 7 van Santpoort. Zoals het festijn al zegt, zeven rondes van 1 km letterlijk om de katholieke kerk. Meneer pastoor komt ons ook aanmoedigen smiley.

Oke, aankomende twee weken dus nog rustig loop- en fietstrainingen en de laatste week voor LBL koolhydraten stapelen. Dit wordt vooraf lol, tijdens de koers pijn, en na afloop mijn eigen rondemiss aan de finish.

Koud en nat (1 reactie)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op zaterdag 19 juni 2010 19:25

Wageningen. Of all places. De jubileum versie (25ste) van de Jan Janssen Classic. De dag begon als altijd vroeg op zo'n toerdag. Een stevig ontbijt. Een goede ondergrond is de helft van de race. Om 8 uur vanuit Arnhem naar Wageningen. Me meissie achter het stuur, ik nog even ontspannen. Een ritje van een kwartier en we waren op het terrein van de universiteit van Wageningen. Plenty parkeerruimte, fiets in elkaar zetten, proviand in de zakken, kus met "sterkte en see you langs het parkoers" en op naar de start locatie.

Bij de start was alles perfect geregeld. De startdocumenten opgehaald en peddelen maar. Het was droog, een beetje kil, straffe wind van zij. Ondanks dat, de eerste 10 km ging in een gangetje van 29,4 km in het uur. Dat wordt snel, dacht ik toen nog.

Af en toe een zonnetje en de eerste 40 km vlogen voorbij. Soms in m'n eentje fietsen, af en toe bij een peloton aangesloten en kop-over-kop gereden. En niet lopen linkeballen want dat wordt niet gewaardeerd. Ging het me te langzaam, dan jagen enstoempen naar de volgende groep en aansluiten. Onderweg me meissie nog gezien, het ging te snel voor d'r om een goede foto te maken.

Bij het 55 km punt ging het weer opspelen. Een plensbui. Eerst zat ik nog onder de bomen, dus had ik er geen last van, daarna een kort stuk open land, en je bent tot in je bilnaad zeiknat. Doorrijden maar, me pak droogt wel weer op. Maar, met natte kleding gaat de kou een rol spelen, dus blijven eten en drinken is dan de enige remedie.

Bij het 80 km punt de tweede ravitaillering. Daar was Yvonne ook. Dus, er kon weer even bijgevoederd worden en de bidons vullen met sportdrank. Snel door, de laatste 35 km zijn aan de beurt. Je denkt dan dat je alle bulten rond Arnhem en Wageningen hebt gahad. Maar nee, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik heb die laatste kilometers echt afgevraagd waarom ik dit eigenlijk doe. Na de finish was ik eruit, de kus van mijn eigen rondemiss. Dat doet de pijn snel vergeten.

Morgen weer naar huis. De Jan Janssen Classic was mooi, indrukwekkend, koud en nat. En dat laatste overheerste de koers.

Wat een mooie rit

Gepost door Jeroen van Schoneveld op woensdag 9 juni 2010 18:14

Fietsers,

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Na een lange training voorbereiding en een klein wedstrijdje (de Giro in Amsterdam) Limburgs Mooiste. We zitten nog in Limburg op het moment dat ik dit schrijf. Verder trainen in de heuvels en in de vette regenbuien.

Zaterdag begon mooi. Stralend weer. Om 6 uur op, eten, drinken, fiets in de auto, rijden naar Avantis Heerlen, fiets prepareren, nog even drinken, en startbewijs (geel label) ophalen bij de grote blauwe Shimano boog. De gele lus, 100 km, zwaar, 16 heuvels, 1600 meter hoogte verschil overbruggen. Het was om 7:45 uur (mijn startmoment) nog lekker koel. Fris van start dus.

De Trintelerberg was de eerste redelijk zware berg. Die was rond de 15 km. Daarna volgden de Koekoeksberg en de Koulenberg. Hoppa, de eerste verzorgingspost. Snel wat naar binnen stouwen, blijven eten en drinken is absoluut een must. Na 60 km de tweede post, alles weer goed verzorgd en de bidons weer gevuld. Toen kwam de heuvel Us Marie. Nou, een heuvel???? Ik heb lopen zuchten, zwoegen, steunen en vloeken. Wat een ongelooflijke teringsport smiley Maar het ergste kwam nog. De Gulperberg, net na de derde fourage. Ik heb Luik-Bastenaken-Luik gereden en dan ben je wel wat gewend, maar dit was erg. Onverwacht een linkerbocht en ...... sur place, oftewel bijna geparkeerd. Op pure karakter bovengekomen, afstappen komt niet in mijn woordenboek voor. Maar de nodige woorden waren weer gevallen. Boven stond iedereen die me lief is te wachten en moedigte me aan. Doorrijden dus maar en me niet laten kennen ......

Vanaf nu viel het mee. De Kruisberg, Nijswillerberg en Broek waren niets vergeleken met de 80 km en heuvels die ik inmiddels achtergelaten had. Rond 14:00 uur gefinished. Met de Gulperberger menigte weer lekker met z'n allen naar het vakantiehuisje, doesjen en rusten.

Dit was een goed georganiseerde toertocht en ondanks de warmte een mooie tijd. 4 uur gereden, dus 25 km/u gemiddeld. Toch mooi voor een ouwe man Theeth smiley.

Op naar de Jan Janssen Classic.

Gr
Jeroen

Tijdrittraining (1 reactie)

Gepost door Jeroen van Schoneveld op woensdag 26 mei 2010 20:19

Gister een tijdrit training gereden in Spaarnwoude. Precies 25 km, gelijkend aan de prof lengtes in de tours. Een verbetering van mijn record met een gemiddelde van 29,3 km/u naar nu 30,6 km/u (en niet alleen windje mee smiley ). Vanavond even compenseren en morgen weer een looptraining. Een interval ingelast voor de snelheid compensatie voor de wedstrijd van as. zondag, de Royal 10 Den Haag (10 km).

Wat een mooie tocht

Gepost door Jeroen van Schoneveld op dinsdag 11 mei 2010 19:53

Renners uit het peloton,

De Giro d'Italia heeft ons land inmiddels verlaten. Ik heb me zondag uit kunnen leven op een deel van het parkoers dat 's middags door de prof werd gepijnigd werd (veel valpartijen bij hun door vluchtheuvels en riggels in de weg). Le Champion had weer eens uitgepakt. Die mensen verdienen een groot compliment. Goed geregeld, goede bewegwijzering, verzorgingsposten alom en de vele vrijwilligers die de renners ongestoord over kruizingen van wegen leiden. Echt top geregeld mensen.

Eerst door het centrum van Amsterdam. Over het proloogcircuit. Een mooie ervaring om 's morgenvroeg door een verlaten stad te racen. Dan naar Diemen (ongeluk gebeurd, fietser was voorwiel verloren en de man/vrouw lag er niet goed bij, traumaheli ter plekke) dan richting Weesp en Breukelen. Met een gang van 40 km/u en wind in de rug langs het Amsterdam-Rijn kanaal denderen. Dan de eerste verzorgingspost dus een banaan eten.

Dan naar Vinkeveen (mooie vila's daar), Uithoorn, Westeinderplassen en Alsmeer. Daar ook weer een uitgebreide verzorgingspost met materiaalwagen voor diegene die pech hadden. Op dit stuk wind van zij, dus waaieren met z'n allen en dat drukt het gemiddelde tempo.

Het laatste stuk naar Amsterdam naar de startplek, het Olypisch stadion, de plek waar ik in oktober weer ben voor de halve marathon. Mooie gemiddelde rijtijd gereden, medaille en een Giro bidon als aandenken aan deze toffe dag.

Ik hoop dat Le Champion deze tochten volgend jaar weer gaat organiseren. Al is de Giro dan niet in Nederland, dit moet nog een keer te organiseren zijn. Dus, finish crossed, misschien volgend jaar weer.

Gr
Jeroen

De Ronde van Noord Holland

Gepost door Jeroen van Schoneveld op woensdag 7 april 2010 17:43

Beste toer- en fietsvrienden,

Ik heb een challenge voor de ronde van Noord Holland aangemaakt. Bij deze moedig ik jullie aan mee te doen aan deze uitdanging. De challenge is voor iedereen zichtbaar. Het doel is de beste (gemiddelde) tijd te rijden over alle te rijden afstanden 40, 60, 110 of 140 km. Kijk op de site van Le Champion, schrijf je in en doe mee. Zie de site http://rvnh.antz.nl/.

Jeroen van Schoneveld
Velserbroek

Bekijk de blog van Jeroen van Schoneveld

Tijden voor koersen

DatumParcoursTijdAfstandSnelheid
30-03-2013Vacansoleil 4 Challenge Landgraaf (120 km)04:23:17120 km27,35 km/u
11-08-2012Luik-Bastenaken-Luik (130 km)06:14:29129 km20,69 km/u
23-06-2012Jan Janssen Classic (115 km)04:32:54113 km24,85 km/u
02-06-2012Vacansoleil 4 Challenge Den Bosch (90 km)03:36:0489,48 km24,85 km/u
12-05-2012Vacansoleil 4 Challenge Breda (90 km)03:22:3183,35 km24,69 km/u
31-03-2012Vacansoleil 4 Challenge Landgraaf (120 km)03:47:1690 km23,76 km/u
31-03-2012Vacansoleil 4 Challenge Landgraaf (120 km)04:24:20120 km27,24 km/u
08-10-2011Vacansoleil 4 Challenge Scheveningen (90 km)02:55:5867,9 km23,15 km/u
30-07-2011Luik-Bastenaken-Luik (130 km)05:28:38132 km24,03 km/u
02-07-2011Vacansoleil 4 Challenge Rotterdam (120 km)04:47:51124 km25,75 km/u
25-06-2011Limburgs Mooiste (100 km)04:11:2699,73 km23,80 km/u
21-05-2011Vacansoleil 4 Challenge Breda (60 km)02:18:5561,13 km26,40 km/u
02-04-2011Vacansoleil 4 Challenge Zandvoort (120 km)04:53:29121 km24,84 km/u
09-10-2010Vacansoleil 4 Challenge Scheveningen (60 km)02:35:5070 km26,95 km/u
14-08-2010Luik-Bastenaken-Luik (130 km)05:49:29130 km22,32 km/u
25-07-2010Parcours du Champs Elysees (25 km)00:51:1025 km29,32 km/u
01-07-2010Le Grand Depart du Tour de France (70 km)02:29:3970 km28,07 km/u
19-06-2010Jan Janssen Classic (115 km)04:32:54115 km25,28 km/u
05-06-2010Limburgs Mooiste (100 km)04:02:58100 km24,69 km/u
09-05-20101e Giro Toertocht Amsterdam (70 km)02:38:3070 km26,50 km/u
08-08-2009Luik-Bastenaken-Luik (130 km)05:23:28130 km24,11 km/u

Trainingstijden

DatumParcoursTijdAfstandSnelheid
01-08-2013Woon-werk00:36:1716,56 km27,39 km/u
01-08-2013Woon-werk00:34:3215,29 km26,57 km/u
29-07-2013Woon-werk00:40:5317,43 km25,58 km/u
29-07-2013Woon-werk00:41:4716,88 km24,24 km/u
19-07-2013Woon-werk01:11:3631,86 km26,70 km/u
18-07-2013Woon-werk01:08:5430,55 km26,61 km/u
15-07-2013Woon-werk01:20:1435,11 km26,25 km/u
08-07-2013Woon-werk01:14:0432,22 km26,10 km/u
07-07-2013Ronde Spaarnwoude02:03:1450,72 km24,69 km/u
02-07-2013Woon-werk01:12:3231,98 km26,45 km/u
01-07-2013Woon-werk01:17:0332,56 km25,35 km/u
30-06-2013Ronde Schiphol02:03:4253,09 km25,75 km/u
27-06-2013Woon-werk01:19:0233,52 km25,45 km/u
19-06-2013Woon-werk01:20:2334,19 km25,52 km/u
18-06-2013Woon-werk00:33:3815,13 km26,99 km/u
18-06-2013Woon-werk00:36:3315,5 km25,44 km/u
17-06-2013Woon-werk01:16:5435,3 km27,54 km/u
08-06-2013Ronde Alkmaar03:28:0980,84 km23,30 km/u
07-06-2013Ronde Zandvoort02:21:0354,3 km23,10 km/u
04-06-2013Ronde Zandvoort01:43:4045,01 km26,05 km/u
02-06-2013Woon-werk01:12:4030,69 km25,34 km/u
25-05-2013Ronde Garderen01:25:2535,03 km24,61 km/u
12-05-2013Ronde Noordwijk02:18:4750,09 km21,66 km/u
05-05-2013Rondje Zaandam02:25:5755,18 km22,69 km/u
21-08-2012Woon-werk01:20:2734,16 km25,47 km/u
20-08-2012Woon-werk01:18:5134,31 km26,11 km/u
18-08-2012Ronde Langevelderslag01:59:5352,92 km26,48 km/u
16-08-2012Woon-werk00:40:5716,51 km24,18 km/u
15-08-2012Woon-werk01:11:2734,24 km28,75 km/u
13-08-2012Woon-werk01:13:2633 km26,97 km/u
07-08-2012Woon-werk01:15:4832,42 km25,66 km/u
06-08-2012Woon-werk01:19:5934,39 km25,80 km/u
03-08-2012Woon-werk01:17:5334,18 km26,33 km/u
30-07-2012Woon-werk01:14:2731,2 km25,14 km/u
25-07-2012Woon-werk01:22:3634,79 km25,27 km/u
24-07-2012Woon-werk01:13:3232,74 km26,71 km/u
23-07-2012Woon-werk00:40:2817,34 km25,72 km/u
22-07-2012Woon-werk01:27:1936,83 km25,31 km/u
16-07-2012Woon-werk00:38:0315,66 km24,70 km/u
09-07-2012Woon-werk01:23:5435,02 km25,05 km/u
13-05-2012Ronde Amsterdam 101:04:3127,56 km25,63 km/u
29-04-2012Ronde Amsterdam 101:30:4139,69 km26,26 km/u
29-12-2011Tacx Bushido Indoor01:21:1050 km36,96 km/u
18-12-2011Tacx Bushido Indoor01:00:1135 km34,89 km/u
15-11-2011Tacx Bushido Indoor00:54:4330 km32,90 km/u
13-11-2011Tacx Bushido Indoor00:40:2422,51 km33,43 km/u
08-11-2011Tacx Bushido Indoor00:44:2922,5 km30,35 km/u
05-11-2011Tacx Bushido Indoor00:36:5422,51 km36,60 km/u
03-11-2011Tacx Bushido Indoor00:52:0530,01 km34,57 km/u
02-11-2011Tacx Bushido Indoor00:35:3622,5 km37,92 km/u
30-10-2011Tacx Bushido Indoor00:37:5622,5 km35,59 km/u
29-10-2011Tacx Bushido Indoor00:49:0730,04 km36,70 km/u
24-10-2011Tacx Bushido Indoor00:37:4522,51 km35,78 km/u
22-10-2011Tacx Bushido Indoor00:37:2422,51 km36,11 km/u
21-10-2011Tacx Bushido Indoor00:51:3130 km34,94 km/u
03-09-2011Mountainbiken02:50:1662,33 km21,96 km/u
27-08-2011Salida Trail, USA02:10:1353,79 km24,78 km/u
25-08-2011Ronde Zandvoort01:29:3343,1 km28,88 km/u
20-08-2011Ronde Zandvoort01:40:3642,86 km25,56 km/u
26-07-2011Tacx indoor TT01:00:0132,56 km32,55 km/u
25-07-2011Tacx indoor TT01:00:0633,61 km33,55 km/u
24-07-2011Tacx indoor TT01:09:5242 km36,07 km/u
15-07-2011Ronde Hoofddorp 102:03:4156,42 km27,37 km/u
10-07-2011Ronde Hoofddorp 101:47:3147,62 km26,57 km/u
26-06-2011Ronde van Vijlen02:37:4962,61 km23,80 km/u
20-06-2011Ronde Amsterdam 401:31:3542,16 km27,62 km/u
09-05-2011Ronde Zandvoort01:15:0834,66 km27,68 km/u
07-05-2011Ronde Amsterdam 401:15:1735,11 km27,98 km/u
03-05-2011Rondje Alkmaar01:56:0756 km28,94 km/u
10-04-2011Ronde Hoofddorp 102:00:5849 km24,30 km/u
09-04-2011Ronde Amsterdam 101:10:2832,53 km27,70 km/u
16-01-2011Ronde Zandvoort01:05:3827,55 km25,19 km/u
04-01-2011Indoor training 500:47:1825 km31,71 km/u
27-12-2010Indoor training 500:44:3125 km33,70 km/u
26-12-2010Indoor training 500:58:2235 km35,98 km/u
19-12-2010Indoor training 500:31:5220 km37,66 km/u
14-12-2010Indoor training 500:32:2320 km37,06 km/u
08-12-2010Indoor training 500:34:3420 km34,72 km/u
06-12-2010Indoor training 500:58:2235 km35,98 km/u
05-12-2010Indoor training 500:51:0730 km35,21 km/u
22-11-2010Indoor training 500:53:0130 km33,95 km/u
01-08-2010Ronde Amsterdam 401:09:0533 km28,66 km/u
18-07-2010Ronde Amsterdam 401:06:0433 km29,97 km/u
17-07-2010Ronde Zandvoort01:05:2533 km30,27 km/u
16-07-2010Ronde Zandvoort01:08:1233 km29,03 km/u
13-07-2010Ronde Zandvoort01:09:1633 km28,59 km/u
07-07-2010Ronde Zandvoort01:08:0433 km29,09 km/u
04-07-2010Ronde Amsterdam 401:14:0333 km26,74 km/u
28-06-2010Ronde Amsterdam 401:13:0433 km27,10 km/u
25-06-2010Ronde Amsterdam 401:10:5333 km27,93 km/u
10-06-2010Ronde van Vijlen01:30:3042 km27,85 km/u
09-06-2010Ronde van Vijlen03:50:56100 km25,98 km/u
08-06-2010Ronde van Vijlen02:10:1555 km25,34 km/u
25-05-2010Ronde Amsterdam 400:49:0125 km30,60 km/u
23-05-2010Ronde Amsterdam 400:51:2025 km29,22 km/u
20-05-2010Ronde Amsterdam 401:09:4033 km28,42 km/u
18-05-2010Ronde Amsterdam 401:12:2433 km27,35 km/u
14-05-2010Ronde Alkmaar02:05:4960 km28,61 km/u
06-05-2010Ronde Amsterdam 401:28:5740 km26,98 km/u
05-05-2010Ronde Hoofddorp 101:42:1543 km25,23 km/u
01-05-2010Ronde Amsterdam 401:07:3231 km27,54 km/u
12-04-2010Ronde Amsterdam 401:14:0733 km26,71 km/u
10-04-2010Ronde Amsterdam 401:09:4531 km26,67 km/u
06-04-2010Ronde Hoofddorp 101:31:4140 km26,18 km/u
26-03-2010Ronde Amsterdam 201:15:1735 km27,89 km/u
23-03-2010Ronde Amsterdam 301:14:3934 km27,33 km/u
20-03-2010Ronde Amsterdam 101:16:0133 km26,05 km/u
01-03-2010Indoor training 500:31:4820 km37,74 km/u
14-01-2010Indoor training 400:38:1923 km36,02 km/u
11-01-2010Indoor training 300:16:5613 km46,06 km/u
10-01-2010Indoor training 200:38:3325 km38,91 km/u
03-01-2010Indoor training 100:47:4530 km37,70 km/u

Fiets foto's van Jeroen van Schoneveld

0008403489X.jpg Klimmen op de Cote de la Redoute Limburgs Mooiste 00082233781.jpg 8916AF7CDF8045043232_1.jpg 0008403489X.jpg 0008582515P.jpg alph11-5580.jpg Hilversum 2013

Fietstijden.nl op Facebook