Trainingsschema's » Trainingsschema Trainingsschema La Marmotte 175 km (5x per week, gevorderd)

Plus schema op basis van de volgende parameters:

  • trainingen per week: 5
  • doel: bergen
  • niveau: gevorderd
  • doel afstand: 175 km
  • doel snelheid: 28 km/u
  • hoogteprofiel van La Marmotte

Ik wil dit trainingsschema volgen | Zoek een ander schema

Trainingen

Elk trainingsschema bestaat uit een aantal trainingen. Door deze trainingen op de voorgeschreven tijden uit te voeren help je je lichaam zichzelf langzaam maar zeker te versterken zodat je steeds verder en sneller kunt fietsen.

Week Training 1 Training 2 Training 3 Training 4 Training 5
1 Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Duurtraining (extensief)
2 Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Duurtraining (extensief)
3 Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Duurtraining (extensief) Sprinttraining Intervaltraining (extensief)
4 Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Weerstandstraining Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief)
5 Sprinttraining Duurtraining (extensief) Weerstandstraining Duurtraining (extensief) Sprinttraining
6 Duurtraining (extensief) Weerstandstraining Duurtraining (extensief) Intervaltraining (extensief) Sprinttraining
7 Duurtraining (extensief) Intervaltraining Duurtraining (extensief) Sprinttraining Weerstandstraining
8 Duurtraining (extensief) Duurtraining Duurtraining (extensief) Weerstandstraining Duurtraining (extensief)
9 Weerstandstraining Duurtraining (extensief) Intervaltraining Duurtraining (extensief) Duurtraining
10 Duurtraining (extensief) Duurtraining Duurtraining (extensief) Weerstandstraining Intervaltraining (extensief)
11 Duurtraining (extensief) Sprinttraining Hersteltraining Sprinttraining Duurtraining (extensief)
12 Sprinttraining Hersteltraining Duurtraining (extensief) Rust Rust

Benieuwd naar de exacte trainingsinhoud?

Door dit schema te volgen via Fietstijden.nl kun je de precieze trainingsopbouw bekijken.

Elke training bestaat uit een aantal losse oefeningen. Zodra je een schema volgt krijg je de dag van elke training automatisch een mailtje met daarin exact de oefeningen en de juiste volgorde en intensiteit waarin deze uitgevoerd moeten worden.

Tip: gebruik de apps van Fietstijden.nl om voor dit schema te trainen. Elke training kun je dan via de app volgen waarbij je middels Nederlandstalige audiocoaching precies te horen krijgt welke oefening je wanneer moet volgen.

Ik wil dit trainingsschema volgen | Zoek een ander schema

Fietstijden.nl op Facebook